24 Ekim 2014 Cuma

Bana Dart Ödülü Veren Blog Arkadaşlarıma Teşekkür Ediyorum




Bu görmüş olduğunuz resim arkadaşlarımın bana göndermiş olduğu hediyenin resmi. İsmi Dart. Sayın Hakkı Karadeniz, Bir Delinin Pembe Defteri , Havadan Sudan ve Mervsuu beni bu hediyeye layık görmüşler. Hepsine yürekten teşekkür ediyorum. Biraz geç kaldım cevap yazmakta biliyorum, işlerim çok yoğundu o nedenle beni affedeceğinizi düşünüyorum. Ben özel olarak bu hediyeyi kimseye dağıtmıyorum çünkü ben bu hediyeyi herkese veriyorum. Hepinizi çok öpüyorum...

11 yorum:

  1. Tebrikler :) madem herkese vermişsin ben de kendi adıma teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Müjde eğer ödülü tek tek dağıtacak olsaydım inan en başta sana verirdim. Sen ödüllerin hepsine layıksın, sevgiler canım.

      Sil
  2. Tebrik ederim :)
    İsim vererek dağıtmak iyi bir tercih değil zaten. Kırk türlü tuhaflık gelebiliyor başına çünkü. Sonra da bu işlere tövbe ediyorsun :))
    En güzelini yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, sen benim ismini vermesem de ödül verdiklerimdensin bunu bil. Sevgilerimle...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şafaktan Avcı... Bütün blogger arkadaşlar gibi sen de bu ödüle layıksın. Sevgiler...

      Sil
  4. Başarını yazılarını büyük bir ilgiyle okuyorum Tebrik ederim Sevgili Nermin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Ödülü tek tek dağıtmış olsaydım ödül vereceğim insanlar arasında olduğunu biliyorsun değil mi. Sevgiler...

      Sil
  5. Hayırlı uğurlu olsun tatlış :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de çok öpüyorum Pembişim. Beni çok mutlu ettin hediye vermekle. Sevgiler...

      Sil
  6. istanbul sigortalı ambalajlı marangozlu garantili profesyonel ev ofis taşıma depolama EGESOY EVDEN EVE NAKLİYAT 444 6 371 http://www.egesoy.com.tr

    YanıtlaSil

yorum bırakırsanız mutlu olurum