13 Nisan 2014 Pazar

Bahar Gelmiş Hoş Gelmiş

Dışarıda mis gibi bir hava var...

Ağaçlar çiçek açmış, saksılar balkondaki yerini almış... Her yerde bir neşe ve ahenk var... Ağaçlar, dallar, çiçekler, kuşlar gizli bir ritme uymuşlar dans ediyorlar sanki...

Herkes neşeli sanki ya da bahar geldi diye ben mi böyle hissediyorum nedir... 


Çocuklar cıvıl cıvıl, top oynuyorlar, bisiklet sürüyorlar ve çok sevinçliler, acaba onlar da mı bahar geldi hoş geldi diyerek seviniyorlar... Kendilerince baharı karşılayıp doğanın uyanışına şapka çıkarıyorlar...

İnsanın yemyeşil dağlara, ovalara, parklara, sakin ve huzur dolu yerlere gidesi var. Ben de şöyle, sere serbest koşabileceğim, yerlerde yuvarlanıp avazım çıktığı kadar bağırarak şarkı söyleyebileceğim yerlere gitmek istiyorum..

Bahar gelmiş memleketime hoş gelmiş sefa gelmiş...

Ben mi neşeliyim bugün yoksa bahardan mı tüm bu neşe... 

Güzel güzel çiçekler doldurmuş dört bir yanı... Rengarenk çiçekler baharı müjdeliyorlar adeta...

Bereketi, doğanın canlanışını, aşkı, yeniden var oluşu ve hayatı anlatıyor her bir çiçek...

İçten gelen bir gülücük ve tebessüm gibi insanın içini ısıtıyor ağaç dallarında hayata renk katan tomurcuklar ve çiçekler...

Kuş cıvıltıları dolduruyor bütün mahalleyi, balkondan ekmek atıyorum kuşlara, hep birlikte kutlayalım baharın gelişini diye...  Seyre dalıyorum güvercinleri uzun bir süre... 

Ve diyorum ki, bahar gelmiş hoş gelmiş...








4 yorum:

  1. Bahar gelmis hos gelmis, dilerim arkadasimin gonlundeki bahar hep acsin rengarenk cicekleriyle, hic bitmeden. Bahar kokularini burnuma getirdin canim benim, sagolasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharın gelişini kutlayalım istedim Sevgili Mukaddes.. Sevgiler..

      Sil
  2. Bu yazınız enerjisi çok yüksek, okurken gülümsedim hep
    :)
    Bahar gelmiş hoş gelmiş
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim pe hito, bahardandır bahardan....

      Sil

yorum bırakırsanız mutlu olurum